torsdag 19. november 2009

Evig eies kun en høstforkjølelse.....

Nå er jeg lei... i september var jeg inne i en skikkelig god steam.
Etter en fetende sommer gikk jeg inn en skikkelig hardtreningsperiode. Denne perioden endte på akuttmottaket Bærum sykehus med kraftig ovetråkk, løs benbit og fryktelige smerter.
Det så ut til å bli en lang periode uten løpetrening og egentlig en all annen trening. Til mitt hell så ordnet benet seg mye raskere enn forventet. Derfor allerede 22. oktober hadde jeg første økt på tredemølle og overraskende nok klarte jeg meg bra.
Dagen ettertok jeg ny økt på sykkelen også det gikk bra. Etter den økten kjente jeg den merkelige smaken i munnen.....

Den smaken av at noe risper der bakerst, en tørste som ikke lar seg slukke og en følelse av noe har satt seg i halsen.... Det var begynnelsen på det som nå har vært 4 uker sammenhengende kraftig forkjølelse. Den har ikke sluppet taket, men jaget kroppen som en mare hele tiden. Heldigvis såpass lett at jeg fikk med meg brodern sin 40års fest og a-ha i Spektrum. Men rennende nese i ultrastore mengder kombinert med vondt her og der og hylende hostekuler har effektivt stoppet all trening!!!

Nå er jeg lei...
lei av nese som om natten er tettere enn køen inn til Oslo for så om dagene renne som Glomma i vårløsning
lei av hostekulene som kommer i det øyeblikket jeg endelig kommer igjennom på telefon
lei av at maten smaker dvs den smaker ikke.....
lei av å bli sett på som en spedalsk når jeg beveger meg blant folk!!!

Så nå er jeg egentlig ganske desperat og er i ferd med å strekke meg mot naturmedisinen og har i en alder av 33 år og 360 dager begynt med Møllers... så får vi se da. HJelper ikke det så vet ikke jeg!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar